19 maj 2013

Fotorelacja

Proszę oglądać i wspominać, a kto nie był niech tym bardziej ogląda i żałuje :)

Było u nas tak:


Wszyscy wpadali w szał zakupów, a przynajmniej oglądania i podziwiania :)
Przyznam się, że ja ze zlotu wychodziłam z pustym portfelem :D

\




Bawili się wszyscy - i duzi i mali :)




Świetnie bawiliśmy się na make&take prowadzonym przez Basie na materiałach Studio75
Basia wszystkim doradzała, docinała nam papiery na swoim super trymerze, była bardzo cierpliwa, nawet co do wiecznie krzywo tnących nożyczek Viol :D




I efekty naszych prac, przynajmniej niektórych :)




Cudowny, pełen emocji pokaz Ayeedy na produktach 13arts. Było naprawdę cudownie, widziałam zachwyt na twarzach wszystkich, którym udało się chociaż popatrzeć :) Świetnie nam się psikało, mazało, szpachlowało :D Pokaz był prawdziwie wyjątkowy, a później widziałam ruch przy stoisku 13arts- wszyscy chcieli mieć te magiczne produkty w domu!



Wszyscy pracowali w pełnym skupieniu:





To był totalny szał! 

Już mieliśmy kończyć, ale trudno było odejść od stołu i przerwać zabawę :)


Piętro wyżej odbywały się warsztaty, na których dziewczyny w kameralnym gronie uczyły się i tworzyły.
Jako pierwsze odbyły się warsztaty Nowalinki pod tytułem "kwieciste kartki okolicznościowe"








Kilka godzin później pod okiem Betik dziewczyny tworzyły romantyczne ramki:





 Cały dzień wspólnie tworzyliście przy wspólnym stole, cudownie było oglądać was przy pracy!








Zlotowi towarzyszyła wystawa. Mogliście podziwiać prace Latarni, K.a.s.i, Anai, Mumki







No i były też wspaniałe konkursy organizowane przez naszych wystawców :)













A na zdjęciu poniżej Nowalinka z uśmiechem od ucha do ucha, bo zdobyła bardzo niespodziewany prezent od Arine. Kto nie zna dzieł Arine niech leci na jej bloga i doskonale tą radość zrozumie :)



A na koniec jeszcze raz się do was uśmiecham i jeszcze raz dziękuje za ten dzień! :)




Te i inne zdjęcia możecie pobrać ze strony http://www.choco-passion.pl/zlot.rar.rar



10 komentarzy:

  1. obłędne zdjęcia:) pozdrowienia dla super fotografów:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudne zdjęcia z wspaniałego wydarzenia

    OdpowiedzUsuń
  3. Super-bombowo! I ja tam byłam!
    Pyszne ciacho zjadłam, herbatkę wypiłam,
    Na warsztaty Ayeedy "się wkręciłam"
    I nawet taga-boroczka popełniłam ;D

    Dziękuję za wspaniałą imprezę - byłam tylko 2 godziny, ale bardzo pozytywnie "się naładowałam"!
    Proszę o jeszcze i - najlepiej - częściej ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie zrobiona fotorelacja! I widzę sporo znajomych twarzy. Dziewczyny, moc serdeczności dla Was, pozdrawiam! :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję za wspaniałe spotkanie. Może by tak częściej :)

    OdpowiedzUsuń
  6. fajnie było :-) ja wyszłam strasznie, ale na szczęście mogę się zasłonić ciążą ;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Było wspaniale! Dzięki za zorganizowanie tak fajnej imprezy. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. O rany, dużo się działo! Zazdroszczę!
    Serdecznie dziękuję w imieniu swoim i uczniów za paczkę papierów i przydasi do naszej szkolnej pracowni.
    Przepraszam, że dopiero teraz daję znać. U nas przed końcem roku istne zamieszanie, a i ja sama zajęta byłam ostatnio głównie awansem zawodowym.

    W najbliższy piątek mamy ostatnie zajęcia (trzygodzinne), ale oczywiście po wakacjach pracownia znowu rusza, więc będzie jak znalazł.
    Pięknie dziękujemy :)

    P.S. Dzieci pytają czy kwiatek na kartce był gotowy czy został zrobiony ręcznie? Na zdjęciach widzę produkcję kwiatków, więc może i ten powstał ze skrapek?

    Pozdrawiam Magda Dzierżak - Man
    (prowadząca pracownię scrapbbookingu w MSP nr 1 w Piekarach Śląskich)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ogromnie ciekawe miejsce a także super czyta się twoje wpisy :) Wyczekuję na dodatkowe i zapraszam do mnie na moją stronke internetową - chyba jeszcze nie raz w to miejsce wpadne poczytać twojego bloga ;-)

    OdpowiedzUsuń